Diğer gezegenlerde neden yaşam yoktur?

Ana Sayfa » Bilim » Diğer gezegenlerde neden yaşam yoktur?
Diğer gezegenlerde neden yaşam yoktur?

Diğer gezegenlerde herhangi başka bir yaşam şeklinin var olup olmadığı henüz tam olarak bilinmemektedir. Zira bu uzay biliminin keşfetmeye çalıştığı konularda biridir.

Tüm canlılar hayati faaliyetlerini sürdürebilmeleri için ışık, su, besin, oksijen ve uygun ısı gibi temel maddelere ihtiyaç duyarlar. Bazı verilere göre bu şartlar sağlansa bile diğer gezegenlerde yaşamın olması mümkün değildir.Ç ünkü Venüs gezegenler arasında Dünya’ya en çok benzeyendir fakat yüzey ısısı yaklaşık olarak 427 derecedir. Bu şartlar altında da yaşamın olması mümkün değildir.

Mars, içinde çokça demir oksit barındıran taş çöllerle kaplıdır. Burada var olan su ve oksijenin şimdi paslı demir yığınlarının içinde olduğu bilinmektedir. Jüpiter ve Satürn gibi gezegenler, canlılar için zehirli olan gazlardan oluşan kalın bulut katmanlarıyla kaplıdır. Her gezegen, günümüzde yaşamı imkansız kılan yada yaşam için gerekli şartları barındırmayan özelliklere sahiptir.

5.00 avg. rating (93% score) - 3 votes

Diğer gezegenlerde neden yaşam yoktur? - Yorumlar

YORUMLARINIZI PAYLAŞIN

Yapılan Yorumlar

helin yürek01 Ekim 2010

Gezenlerde, uzaylarda yasamın olmasına benimde aklım kanaat vermiyor.Canlının yasaması için Suya, oksijene ihtiyaç varken uzayda yasamın olması saçma geliyor bana. Ayrıca bilim adamları hala kesin bir cevap vermesi çok uzun zamanı alır.

Barış YARAR19 Eylül 2012

Bence uzaylılar var olabilir çünkü biz daha samanyolu galaksisinden daha uzaktaki bir yeri bilmiyoruz

Meray AKDEMİR21 Mayıs 2016

Sercan Aşkın13 Şubat 2013

Helin 🙂 senin dünyanda canlı kalabilmen için oksijene suya gıdaya ihtiyaç duyulabilir ancak diğer yaşam formlarında farklı yaşam koşullarına göre hayatta kalma durumları oluşmuş olabilir. Örn; biz metan tarzı gazlardan kötü şekilde etkileniyor olabiliriz belki onların yaşam kaynağı metan gazı 🙂

bartu01 Mart 2016

çooooook güüüüüüüüüüüüüüzelllllllllllllllllllllllllllllllllll

seyhan akgül01 Aralık 2016

bencede

bartu01 Mart 2016

çooooook güüüüüüüüüüüüüüzelllllllllllllllllllllllllllllllllll bennnnnnnnnnnnnnnceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ve süper ötesi

sıkılmış10 Mayıs 2016

çok güzel olmuş ama neden URANÜS’TE yaşam olmadığını yazmamışsınız

sıkılmış10 Mayıs 2016

çok güzel olmuş ama neden URANÜS’TE yaşam olmadığını yazmamışsınız. ama yinede harika ödevime yardım etti

Ainştayn ümmühan burak13 Haziran 2016

Allah insan ogluna bi su damlasi kadar akil vermis. Bu akli zamanla kullanarak teknolojiye cevirecegini bildiginden dolayi bu gezegenlerde canli oldugunu ohrenme imkani olsaydi insanoglu o bolgeye tasinmak isteyecekti. O zamanda da kiyamet olmazdi Allah bundan dolayi gezegenlere canlinin yasayabilecegi ortam yaratmamistir. İnsanoglu öğrenmek istedigi herseyi bize yazabilir simdiden tesekkürler.

Güney Daş12 Haziran 2017

Bana göre gezegenlerin korunma mekanizması dolayısı ile onları gaz yoğunluğu yüksek ve normal ısıların çok yükseğinde veya alçağında sonuçlar alıyoruz ayrıca bir gezegende sıcaklığın 427 derece olması orada yaşanılan zamanda yaşamı yok edecek bir atmosfer özelliği olmayabilir.Dünyanın ve dünyalıların korunma mekanizması çoktan kırıldığı gibi bilinmeyen yada bilinen bir gezegenin işgali altında olduğumuz ve antik mistik çağlardan uzaklaştırıldığımız apaçık.. buluş ve yenilik zannettiğimiz takdir ettiğimiz hayatımızı kolaylaştırdığı yönünde yorumladığımız aygıtsal teknoloji çağında deneme tahtası olan pilot bir gezegen olduğumuzu düşünüyorum . Dünyalıları doğasından ve asıl misyonundan uzaklaştıran bu işgali yapan yabancıların manyetik mekanizmaları kontrol altında tuttukları ve kısıtladılları insanlığın mistik enerjisinden besleniyor .. Geçmişte asırlar yaşayan ve herkesin doğası gereği form aldığı dünyada insanoğlu ilahi yargılar tarafından cezalandırıldı ve korunma mekanizmasının kırılmasına izin verilerek günümüzde kıyamet kopup zaman tekrar geri akana kadar süregelen bir sahteliğin içine sürüklendi ..Ve farklı gezegenden gelen yabancılarla karıştırılarak bir kaos yaratıldı ..Hepimizin bir misyonu olmasına karşın fırlatıldığımız gezegenden gelen algıları algılamamız ve misyonumuzu keşfedip yeteneklerimizi hatırlamamız zaman içinde gerçekleşiyor .. Aramızda yaşayan insanların kontrol altında ve algılarının kısıtlı olduğunu rahatlıkla görebiliriz ..İnsanlığı devletlere bölen ve birbirinden uzaklaştıran ilahi yargı tekrar bir şans verecektir ancak farklı düzlemlerdeki zaman kesitlerinin birleştiği noktada kıyamet kopacağını düşündüğüm gibi çeşitli zamanlarda ve gezegenlerde yaşayan imtihana tabi tutulan herkes ait olduğu yere yargı sonucu iade edilecek veya edilmeyecek bu döngüdeki başlıca faktör fırlatıldığımız bu yerde lanetlenen insanlığa ışık tutmaktır .

BENZER İÇERİKLERİlginizi çekebilecek diğer içerikler

Sofist nedir kimdir?

Sofist nedir kimdir? 07 Eylül 2013

SOSYAL MEDYADA BİZSitemizin sosyal medya hesapları

ÖNE ÇIKAN KATEGORİLER

RASTGELE İÇERİKLER

Tavşanların gözlerine ışık tutulduğunda neden hareketsiz kalırlar? Develerin hörgüçleri ne işe yarar? Doğuştan görme engeli olanlar rüya görebilir mi? Hayvanlar neden kulaklarını oynatır? Menengiç Kahvesinin Sağlık Açısından Yararları Çörek Otunun Faydaları Nelerdir?

FACEBOOK'TA BİZ